سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

فلش دیسک ها این روزها بخاطر سرعت بالا و قابلیت حمل آسانی که دارند، بسیار محبوب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین قابلیت فلش دیسک ها، ذخیره سریع و امکان بازیابی آسان اطلاعات است. فایل هایی که توسط این دیسک های فلش جابجا می شوند، در اکثر مواقع ممکن است اطلاعاتی محرمانه را شامل شوند. پس لازم است برای حفاظت از این اطلاعات ابزارهایی را مورد استفاده قرار داد.

تعدادی از کول دیسک ها راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری برای حفاظت از اطلاعات دارند که از جمله آنها می توان به قفل خودکار، رمزگذاری خودکار و یا شناسایی اثر انگشت اشاره کرد. اما نرم افزارهایی نیز وجود دارند که به طرق مختلف امنیت را برای دیسک های فلش به ارمغان می آورند. در این میان، یکی از راه های مطمئن برای حفاظت از اطلاعات فلش دیسک ها، گذاشتن رمز عبور بر روی این رسانه های ذخیره سازی، است. نرم افزار USB Flash Security با امکانات مختلف و کاربردی جهت گذاشتن رمزعبور بر روی دیسک های فلش، انتخاب خوبی برای شما است. در ادامه درباره امکانات این نرم افزار رایگان پرداخته شده است.

برای دانلود این نرم افزار، به آدرس زیر مراجعه نمایید:

صفحه دانلود USB Flash Security

توجه: در آدرس بالا، چندین لینک دانلود از نسخه های مختلف این برنامه وجود دارد، که آخرین نسخه که نسخه رایگان این برنامه نیز هست، برای دانلود توصیه می شود.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/2/4 ] [ 8:16 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

نرم افزار Microsoft PowerPoint را می‏توان بدون شک قوی‏ترین نرم افزار ساخت صفحات و اسلایدهای جذاب دانست. هم اکنون در همایش‏ها و کلاس‏های آموزشی، اسلایدهای ساخته شده توسط PowerPoint نقش مهمی را در جهت شفافیت بیشتر موضوع مورد بحث ایفا می‏کنند. اکثر اسلایدهای پاورپوینت تنها از متن و نهایتاً تصویر تشکیل شده‏اند. اما آیا تاکنون فکر کرده‏اید که می‏توان از کلیپ‏های فلش با فرمت SWF هم در درون اسلایدهای پاورپوینت بهره برد؟ قطعاً این کار باعث جذاب شدن صفحات شده و بر بینندگان تأثیر بیشتری می‏گذارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه قرار دادن کلیپ‏های فلش در اسلایدهای پاورپوینت بپردازیم.
نحوه این کار در دو نسخه ???? و ???? نرم افزار Microsoft PowerPoint توضیح داده می‏شود.
همچنین پیش از هر کاری اطمینان پیدا کنید نرم افزار Flash Player بر روی ویندوز نصب شده باشد تا فایل فلش قابلیت نمایش را داشته باشد.
ابتدا فایل پاورپوینت مورد نظر که قصد دارید فایل فلش را در درون آن جای دهید را باز کنید و به اسلاید مد نظر بروید.
در Microsoft PowerPoint 2003:
از منوی View و قسمت Toolbars بر روی Control Toolbox کلیک کنید.
یک نوار ابزار جدید ظاهر می‏شود.
بر روی دکمه با عنوان Control Toolbox که با آیکن چکش مشخص شده است کلیک نمایید.
منویی باز خواهد شد که بایستی در میان موارد موجود، Shockwave Flash را انتخاب کنید.
اما در Microsoft PowerPoint 2007:
ابتدا بر روی دکمه دایره شکل آفیس در بالا سمت چپ برنامه کلیک کنید.
در منوی ظاهر شده بر روی دکمه PowerPoint Options کلیک کنید.
در پنجره باز شده، در همان تب Popular تیک گزینه Show Developer Tab Ribbon را بزنید و OK کنید.
اکنون در درون برنامه، در نوار بالای صفحه یا به اصطلاح Ribbon به تب Developer بروید.
سپس بر روی دکمه با عنوان More Controls که با آیکن چکش مشخص شده است کلیک نمایید.
منویی باز خواهد شد که بایستی در میان موارد موجود، Shockwave Flash را انتخاب نموده و OK کنید.
ادامه کار در هر دو نسخه برنامه به یک صورت است:
با استفاده از ماوس، در درون اسلاید یک مستطیل یا مربع رسم نمایید که محل قرار گرفتن فایل فلش را مشخص می‏کند.
بر روی مستطیل یا مربع پدید آمده راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید.
خواهید دید که یک نوار ابزار عمودی ظاهر خواهد شد.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/24 ] [ 2:1 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

اول راجع به کاربرد های دکمه های End و Home که رو کیبورد داریم و خیلی می بینیمشون ولی اصلا جز تو بازی کردن ازشون استفاده نمی کنیم. حتما ارزش این دکمه رو خیلی از برنامه نویس ها می دونند، عملا از این دکمه ها می تونید برای پرش به ابتدا یا انتها سطری که درش هستید استفاده کنید.
فرض کنید تا یه جای جمله نوشتیم و می خوایم بر گردیم اول سطر و یک کلمه رو اضافه کنیم، لازم نیست دیگه بگیرید از ماوس یا دکمه راست یا چپ رو فراوان نگه دارید تا اون cursor نهایتا بره برسه به اون نقطه، کافیه یک بار دکمه Home رو بزنید تا بره اول سطر، حالا بعد اینکه این اصلاح رو انجام دادید، دکمه End رو بزنید تا برگرده همون جایی که بودید.
- جالب ترین استفاده ای که از این حالت انجام می شه select کردن یک سطر هستش، دکمه Shift رو بگیرید و از انتهای سطر Home رو بزنید، حالا دیگه همه سطر یکجا select شده، به همین راحتی، این کار از اینکه بگیرید نیم ساعت ماوس رو برای های لایت کردن یا اینکه شیفت رو با دکمه چپ یا راست بزنید خیلی بهتر هست، تازه این کار رو می تونید دقیقا با Shift + End نیز انجام بدید.
- حالا برای جذابیت بیشتر قضیه بعد از select کردن Shift + Delete رو بزنید، بعدش Shift+Insert رو بزنید و مجدد Shift + insert رو بزنید، یک عمل واقعا زیبا و هیجانی برای کپی و پیست کردن نوشته توسط چند دکمه نزدیک هم. این کار مخصوصا تو برنامه نویسی واقعا حال می ده!
- موقع چت کردن با یاهو مسنجر تو اون محیطی که تایپ می کنید دکمه بالا (Up) رو فشار بدید! جالبه نه؟!
- تو محیط هایی که وقتی اینتر می زنید ییهو دو سطر cursor پائین می یاد، برای اینکه فقط یک سطر پائین تر بیاید کافیه Shift + Enter یا گاها Ctrl+Enter رو بزنید.

 یه چیز جالب به ذهنم رسید، دیدید بعضی وقتی برمی گردید از کمی عقب تر بنویسید نوشته های جلوتون پاک می شن؟ انگار نوشته های جدیدتون کلمات جلو رو یکی یکی می خورن! این مشکل زمانی حل می شه که خیلی کوچولو دکمه Insert رو بزنید! به همین سادگی! کافیه دوباره Insert رو بزنید تا همون بلا سرتون بیاد، البته گاها این خودش خیلی به درد می خوره!
- شده تو اینترنت یا نرم افزار های اصولی نوشته شده یک سری فیلدهایی رو پر کنید؟ معمولا ما با کلید tab بین فیلدها حرکت می کنیم و وقتی نهایتا به آخر فرم می رسیم و انتخابمون توسط tab روی دکمه ارسال می رسه، ناخودآگاه دستمون روی ماوس می ره، راحت ترین راه فشار دکمه space هست، حتی نزدیک تر از دکمه enter که همون کاربرد رو داره.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/1/16 ] [ 12:47 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

نگهداری منبع تغذیه و کیس :

بهترین راه تمیز کردن درون کیس و منبع تغذیه استفاده از اسپری هوای فشرده است و در ضمن فضای اطراف خنک کننده باز باشد .

نگهداری دیسک درایو :

نباید دیسک سخت در حال استفاده را استفاده کرد و ایجاد ظربه سخت به دیسک باعت ایجاد بد سکتور و از بین رفتن اطلاعات و خرابی دیسک سخت خواهد شد.

نباید سیم برق دیسک سخت را در حال استفاده جدا کرد.

نگهداری دیسک های نوری :

دیسک ها را از حفره وسط یا از لبه ها جابه جا کنید ، آن ها را به پشت در محفظه قرار دهید ، در سمت داده های دیسک چیزی ننویسید ، در حین ضیط داده ها توسط رایتر از خارج کردن دیسک هاز درایو خودداری کنید ، روی دیسک را با ماژیک مخصوص بنویسید.

نگهداری ماوس :

ایجاد گردوغبار در درون ماوس باعث جابه جایی نابه هنگام نشانگر می شود ، برای رفع گرد و غبار از یک پارچه تمیز کنید و بلافاصله از یک پارچه تمیز برایرفع  باقیمانده گردوغبار استفاده کنید.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/12/12 ] [ 11:4 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

بعضی اوقات از دست دادن برخی فایل ها و اطلاعات خیلی دردناک و حتی فکر کردن به آن هراس انگیز است. گاهی فایل ها به صورت تصادفی و بر اثر یک سهل انگاری از دست می روند، مانند پاک کردن پوشه حاوی عکس های تعطیلات گذشته به تصور این که از آن ها پشتیبان گیری شده است. بعضی مواقع هم از دست دادن اطلاعات صرفاً به دلیل بدشانسی است، مانند زمانی که ویندوز کرش شده و بوت نمی شود و گاهی هم دلیل اصلی از دست دادن فایل ها، ویروس ها و دیگر بدافزارها هستند.
در این نوشتار به شما یاد خواهیم داد که چگونه فایل های از دست رفته را بازیابی کنید. بعضی اوقات مشکلی برای سیستم به وجود می آید که برای برطرف کردن آن باید به سراغ راهکارهای تجاری( استفاده از نرم افزارهای پولی) رفت. البته، در این نرم افزارها،روش های خوبی هم وجود دارد که می تواند به برطرف کردن این مشکل کمک بسزایی بکند. مخاطبان اصلی این نوشتار بیشتر کاربران ویندوزهای اکس پی و ویستا هستند، اما در صورتی که از سیستم عاملی غیر از این دو نیز استفاده می کنید، بد نیست بدانید راهکارها و توصیه های این نوشتار ممکن است برای شما هم مفید و کاربردی باشد.

سطل زباله ویندوز نخستین ایستگاه
 

شاید ساده به نظر آید، اما اولین جایی که پس از از دست دادن فایل ها باید بازبینی شود، سطل زباله ویندوز است. در حقیقت، این سطل زباله بخشی از هارد دیسک است که فایل های پاک شده از سوی هریک از کاربران ویندوز را پیش از حذف از روی کامپیوتر در خود جای می دهد( البته به روش استاندارد). به صورت پیش فرض فضای اختصاص یافته به سطل آشغال ده درصد از حجم هریک از پارتیشن های هارد دیسک تا سقف 3/99 گیگابایت است.
این فضا در ویستا معادل ده درصد از هر پارتیشن با حجم اولیه چهل گیگابایت به اضافه پنج درصد از فضای بالاتر از این مقدار در هر درایو است. برای نمونه، برای هارد دیسک های جدید 1/5 ترابایتی این فضا تا بیش از 75 گیگابایت متغیر باشد. بازیابی فایل ها از سطل آشغال همان طور که می دانید با راست کلیک روی فایل یا فایل های از دست رفته و استفاده گزینه Cut یا Restore امکان پذیر است( تصویر 1). برای تغییر اندازه پیش فرض سطل زباله، کافی است روی آیکون سطل زباله راست کلیک کرده و پس از انتخاب Properties از طریق دکمه لغزان در منوی باز شده، اقدام کنید.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/12/4 ] [ 8:6 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

نکته 1
 

اگر تغییراتی را بر روی شبکه یا روتر خود اعمال کنید، احتمالاً سایر کامپیوترها برای برقراری ارتباط با شبکه دچار مشکل می شوند. آنها باید تنظیمات جدید را بطور خودکار تشخیص دهند، اما در غیر اینصورت می توانید آنها را وادار به بررسی مجدد تنظیمات جدید نمائید. برای این منظور در ویندوز XP اپلت Network Connections را از پانل کنترل ویندوز انتخاب کرده، بر روی اتصالی که با مشکل مواجه شده است کلیک راست نموده و سپس گزینه Status را انتخاب کنید. به برگه Support رفته و سپس بر روی Repair کلیک نمائید. برای ویندوز ویستا در پانل کنترل ویندوز بر روی Network Status and Tasks کلیک کرده و سپس به لینک View Status اتصالی که می خواهید ریست شود بروید. حالا بر روی کلید Diagnose و سپس گزینه Automatically get new IP settings for adapter Local Area Connection کلیک نمائید. حالا کامپیوتر شما تنظیمات جدید را از روتر دریافت خواهد کرد.

 نکات تخصصی عیب یابی شبکه

نکته 2
 

ویندوز ویستا از یک فناوری جدید با نام LLTD (Link Layer Topology Discovery) برای یافتن PC ها و ابزارهای موجود بر روی شبکه شما استفاده کرده و یک نمودار را برای نمایش نحوه اتصال آنها به یکدیگر ترسیم می کند. برای مشاهده این نقشه، در پنجره Network and Sharing Center بر روی گزینه View full map کلیک نمائید. متاسفانه LLTD یک فناوری کاملاً جدید است و توسط ویندوز XP پشتیبانی نمی شود، بنابراین سیسمتهای ویندوز XP بر روی نقشه شبکه ویستای شما ظاهر نخواهند شد، برای اضافه کردن پشتیبانی LLTD به یک سیستم مبتنی بر XP SP2، شما باید یک بروز رسانی کوچک را بارگذاری و نصب نمائید.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/12/3 ] [ 6:45 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

اگر از کاربران رایانه باشید، احتمالا اسمهایی از قبیل مانیتور فلت و LCD ها را شنیده اید. لغتهایی که امروزه به قدری باب شده اند که حتی کودکان ? و ? ساله هم که گاهی آنها را به زبان می آورند.آیا صفحه های فلت ، LCDو پلاسمایی یکی هستند یا معانی جدایی دارند و ما از روی ناآگاهی آنها را به جای هم به کار می بریم؟واقعیت این است که اینها معانی متفاوتی هستند که برحسب اشتباه از آنها به صورت جایگزین استفاده می کیم. احتمالا هر روزه از وسایل متفاوتی استفاده می کنیم که شامل LCDها هستند.رایانه های لپ تاپ ، برخی مانتیورها، ساعتهای دیجیتالی ، اجاقهای مایکروویو، دستگاه پخش سی دی و دستگاه های الکترونیکی فراوان دیگر شامل LCD ها هستند. برای تشخیص LCD بودن یک صفحه کافی است ، برای چند ثانیه انگشت خود را روی آن صفحه قرار دهید و حرکت امواج را در ناحیه اطراف دستتان مشاهده کنید.البته این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چرا که در درازمدت به مانیتور شما آسیب می رساند. LCD یا Liquid Crystal Display به دلیل مزیت هایی از قبیل نازک بودن ، وضوح بیشتر و مصرف برق کمتر متداول شده اند.LCDها یا کریستال های مایع اولین بار در سال ????از سوی یک گیاه شناس اتریشی به نام فردریک رینیتز کشف شد. او مشاهده کرد زمانی که یک ماده شبیه کلستریل را ذوب می کند، این مایع که در ابتدا تیره بوده و با بالا رفتن حرارت ، رنگ آن روشن می شود پس از خنک کردن ، مایع قبل از تبلور نهایی به رنگ آبی تبدیل می شود.از ساخت آزمایشی اولین LCDدر سال ????، مدت ??سال می گذرد. از آن هنگام سازندگان LCDها آن را به لحاظ تکنولوژیکی توسعه دادند و LCDها را از لحاظ تکنیکی به سطح بالایی رساندند و روند رو به رشد فناوری ساخت این وسیله همچنان رو به فزونی است.کریستال های مایع بسته به چگونگی تحریک و نحوه آرایش مولکول ها به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. این نوع کریستال ها نسبت به تغییر دما و در بعضی موارد فشار واکنش نشان می دهند و جهت گیری مولکولها در آنها از الگوی خاصی پیروی می کند که اغلب یک منشا خارجی جهت دهنده دارد.
از شواهد برمی آید که کریستال های مایع به حالت مایع نزدیک تر هستند تا جامد. آنها مقادیر متوسطی از گرما را دریافت می کنند تا یک ماده مناسب را از یک حالت جامد به کریستال مایع تبدیل کنند و فقط مقدار بیشتری گرما را برای تبدیل همان کریستال مایع به حالت مایع واقعی دریافت می کنند.به خاطر این که کریستال های مایع به درجه حرارت بسیار حساس هستند، انتخاب مناسبی برای کاربرد در دماسنج ها هستند. از اینجا دلایل وضوح صفحه مانیتور کامپیوتر لپ تاپ در یک هوای سرد یا در خلال یک روز داغ در کنار ساحل روشن می شود. یک LCD وسیله ای است که از ? الگو یا واقعیت فیزیکی بهره می گیرد:

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 2:16 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

دنیای بیرون را به درون کامپیوتر منتقل کنید. تا به حال چند بار برایتان پیش آمده که مثلا بخواهید عکسی را برای کسی بفرسید؟ برای این کار از چه روشی استفاده کرده اید؟یک راه این است که عکس را داخل پاکت بگذارید و آن را پست کنید، اما روش راحت تر و سریعتری هم وجود دارد. با استفاده از اسکنرها در عرض چند دقیقه می توانید این کار را انجام دهید. اسکنر یکی از لوازم جانبی رایانه است که برای انتقال اسناد و تصاویر دنیای حقیقی به درون رایانه و تبدیل آنها به صفر و به یک بکار می رود. اسکنرها انواع مختلفی دارند. متنوع ترین و معمول ترین نوع اسکنر، Flatbed نام دارد که همان اسکنری است که اغلب دیده اید و همه جا از آن استفاده می کنند. به این اسکنر، رومیزی Desktop هم گفته می شود. اسکنرهای Sheet-fed نیز بسیار شبیه به اسکنرهای رومیزی عمل می کنند با این تفاوت که هنگام اسکن کردن، به جای هد اسکن کننده، سند حرکت می کند. این اسکنرها از نظر ظاهری شبیه به یک پرینتر کوچک هستند.دسته سوم اسکنرهای Handheld نام دارند. این اسکنرها، برخلاف ? نوع قبلی، دستی هستند و خود کابر باید هد اسکن کننده را روی سند حرکت دهد، به همین دلیل هم از کیفیت چندانی برخوردار نیستند و بالاخره دسته آخر که به اسکنرهای Drum معروفند، بسیار دقیق هستند و در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرند. ما در اینجا به بررسی طرز کار اسکنرهای رومیزی می پردازیم، اما فن آوری به کار رفته در دیگر اسکنرها هم بسیار شبیه به این نوع است و شما می توانید تا حدود زیادی آن را تعمیم دهید. در قدم اول شما سند را روی یک صفحه شیشه ای گذاشته و پوشش آن را می بینید اما پس از آن چه اتفاقی می افتد؟

ابتدا سند به وسیله یک لامپ گزنون یا یک لامپ CCFL روشن می شود. در اسکنرهای قدیمی تر از لامپ های فلورسنت معمولی استفاده می شد که از شفافیت تصویر کم می کرد. پس از این مرحله، تصویر سند به وسیله یک آیینه ی زاویه دار به یک آیینه دیگر منعکس می شود. بعضی از اسکنرها ? آیینه و برخی دیگر ? آیینه دارند. هر یم از این آیینه ها، تقعر کمی دارند که باعث می شود تصویر منعکس شده در یک سطح کوچک تر متمرکز شود و در نتیجه وضوح تصویر بیشتر شود. آخرین آیینه، تصویر را به یک نفر منعکس می کند. لنز تصویر را از طریق یکسری فیلتر که کارشان جدا کردن ? رنگ قرمز، آبی و سبز به کار رفته در تصویر است روی CCD متمرکز می کند.

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 2:15 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

بررسی محصولات تازه ای که هیچ آشنایی با آن ها ندارید، هیجان انگیز است. دست کم برای افرادی مانند من که تشنه فناوری و ویژگی های تازه هستند، زیرو رو کردن محصولات تازه هیجان انگیز و مملو از نکته ها و دانستنی های بکر و ناب است.
چندی پیش از طرف شرکت «بازیابی طلایی ژرف» (www.Vba32-ir.com) یک نسخه از آنتی ویروس VBA32 به دستم رسید. تا آن زمان نام این آنتی ویروس نه به گوشم خورده بود و نه در سایت ها و مقالات مقایسه نرم افزارهای امنیتی مشاهده کرده بودم. همین موضوع انگیزه دو چندانی را ایجاد کرد تا به بررسی این آنتی ویروس پرداخته و ببینم که در دنیای رقابتی ویروس کشی چند مرده حلاج است!

معرفی
 

VBA سرنام Virus Block Ada و نام شرکت توسعه دهنده و منتشر کننده بلاروسی این آنتی ویروس است. VBA (www.anti-virus.by/en) دارای قدمتی دوازده ساله است. این محصول دارای نسخه هایی برای کاربردهای مختلف است. معروف ترین نسخه های موجود این محصول نسخه Personal برای کاربران خانگی ویندوز، Vista برای کاربران ویندوز ویستا، Server برای کامپیوترهای سرور و نسخه WorkStation برای کامپیوترهای کلاینت است. مهم ترین قابلیت های این آنتی ویروس عبارتند از: اسکن های On-Access و On-Demand، شناسایی طیف وسیعی از بدافزارها، قابلیت اسکن ایمیل های تحت وب و POP3، استفاده از فناوری Deltapatching برای گزارش گیری از اطلاعات روی سیستم و اطلاعات جدید افزوده شده به سیستم فایل، استفاده از الگوریتم ها و کدهای پویا و ابتکاری برای مقابله با انواع ویروس ها و بدافزارهای جدید و البته به روزرسانی خودکار و دائمی بدون نیاز به نصب نسخه جدید.

نصب و به روزرسانی
 

در این بررسی به سراغ نسخه Personal 3.12.10 این آنتی ویروس رفتم که نزدیک به 58 مگابایت حجم داشته و قابلیت نصب در حالت آزمایشی (Demo) را نیز دارد. این نسخه در اواسط سال 2009 منتشر شده و آخرین نسخه 3.12.12 است که در 16 نوامبر 2009 منتشر شده است.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/11/13 ] [ 10:3 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

1- برای ایجاد یک Folder بدون نام اول یک Folder ایجاد می کنیم و بر روی آن Right Click می کنیم و گزینه Rename را انتخاب می کنیم در همین حال کلید Alt را پایین نگه داشته و از شماره های سمت راست صفحه کلید شماره 255 را می زنیم و بعد Enter می کنیم .
2- چگونه گزارش مشکل در Windows Xp را غیر فعال کنیم ؟
Control panel خود را باز کنید. بر روی Performance and Maintenance کلیک کنید . سپس به قسمت System بروید . بر روی Advenced کلیک کنید . بر روی error reporting در زیر پنجره کلیک کنید . Disable error reporting را انتخاب کنید و با فشار بر روی Ok از صفحات خارج شوید
3- کلید میانبر Internet Explorer
Ctrl+Enter این کلید در نوار آدرس اینترنت اکس پلورر باعث گذاشته شدن خودکار کلمه های www & com میشود .
4- پاک کردن URL از نوار آدرس
اگر بخواهید یکی از URL هایی که در نوار آدرس دیده میشود را پاک کنید باید از ریجستری استفاده کنیم.
این کلید را در ریجستری پیدا کنید
HKEY_CURRENT_USER\Default\Software\Microsoft\Internet Explorer\Typed URLs
به این ترتیب در ستون سمت راست می توانید فهرس نشانی هایی که تایپ کرده اید را ببینید...روی هر کدام از آدرس هایی که نمی خواهید راست کلیک کنید و گزینه Delete راانتخاب کنید.
منبع:iran4me.com


[ چهارشنبه 89/10/29 ] [ 11:31 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 171
بازدید دیروز: 319
کل بازدیدها: 1189607